tisdag 28 februari 2012

utan jobb i tre dagar försmäktar jag i denna säng



Lite ljug i rubriken, ska jobba imorgon.. Halv tio till sex.. Och med MK idag vid tre och halv sju.. Men just nu känner jag mig väldigt arbetslös.. Ligger i sängen med huvudvärk och orkar bara inte stiga upp.. Har legat här i typ en timma..

Skulle behöva tvätta och städa lite.. Har tvättid imorgon men att natttvätta är jag inget fan av så håll tummarna för att det är ledigt idag istället..


Försökte videoblogga igår, men det funkade visst inte så strålande..

Stod att det kunde ta lång tid eftersom det går genom youtube, och jag har varken fått meddelande om att det gått eller inte gått.. Vi kan ju hålla tummarna för att det går, när vi ändå stannar vår värld för att hålla dem för tvättstugetiden menar jag.. Effektivitet är mitt mellannamn


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar