söndag 5 februari 2012

söndag och helgens bravader ska arkiveras

Mmm, så äre, helgen har varit Nice..
Fredagen var satans seg på jobbet.. Slutade vid tretiden du var det raka spåret hem och powernapa, dock blev det helt utan power, vaknade flera timmar senare av sms, det blev pizzamys med Voutilainens.. Efter att Storan fick agera fylletaxi blev det spontanutgång..
Där träffades det på trevligt folk och det blev lite drick, mötte Jesus, blev frälst av henne, vi blev tillsammans och ska till Danmark för att fixa tillökning. Haha.. Sedan kom det lite löjliga ex och Josefin var tvungen att på kort tid dubblera alkoholdosen.. Tjo och tjim och hem och sova.. Spegeln dansade runt på väggen och tandborsten försökte extraknäcka som örontopz typ..

Lördag blev lugn och fin, Melodifestivalen på Higgins.. Sen råkade det bli en till spontankväll.. Riktigt Nice!! Inte att vakna sju idag kanske, iförd endast leggings, med pizzasmulor bredvid kudden.. Men men, tvättid kom jag ihåg att boka när jag kom hem, nytta med nöje liksom..

Dag söndag fick bestå av lååång promenad med högsta volym i mp3-spelaren, rensa tankarna och marschera bort alla hjärnspöken och demoner jag hunnit samla på mig..

Kvällen blev lugn med grönsaker, chips och dip tillsammans med Peter Settman och en vän.. Perfekt helg med andra ord..

Det både behövde och förtjänade jag (blev ju trots allt utsedd till drottningen över dåliga beslut)

Fridens!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar