lördag 25 februari 2012

KOMMENTARER!

japp!
eller nej, detta är inte något fiska-efter-fler-kommentarer-inlägg..

jag är asaballadålig på att kommentera bloggar, en anledning är att jag bara använder mig av bloglovin när jag ska in och läsa.. oftast har jag en himla massa inlägg och vill mest bara ta mig fram till de jag tycker är viktigast.. sen känns det ju lite sådär att kommentera ett gammalt inlägg flera dagar efter det publicerats, då känner man (alltså jag) sig (alltså mig) så efter..
sen det där med att svara på kommentarer..
hur gör man?
ska man svara med en kommentar under? nej det går ju inte, läsaren går ju inte in och kollar gamla inlägg
skriva svar i den andras blogg? mjo kanske, men då missar ju andra läsare svaret
skriva svar i nytt inlägg? är nog kanske det bästa. eller? hur gör ni? vad tycker ni är bäst?

när jag ändå jollrar (ja jollrar för jag kommer inte fram till nåt vettigt direkt) runt om kommentarer: FACEBOOK! folk statusuppdaterar hej vilt om allt och inget.. trevligt? mjo kan det väl vara men jag börjar fundera..
ÄR INTE ENS EN TREDJEDEL AV MINA VÄNNER ÄLDRE ÄN TIO???

en kortlista på saker josefin HATAR!!
*Särskrivningar!!
*felstavningar!

helt ärligt, jag kan inte klicka gilla eller kommentera en status med felstavning eller särskrivning (om det inte är ett slarvfel vill säga)..

ihopskriv (motsatsen till särskriv?) hellre än särskriv.. PUNKT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar