torsdag 16 februari 2012

cravings!!

grillad kyckling!!
från ICA Teleborg.. ingen som har vägarna förbi där??
varit sugen på det några dagar nu.. eventuellt skulle det kanske gå lika bra med den mormor ugnssteker.. mmm, bättre än inget..
alltså måste jag ta mig 11 mil till icakycklingen eller 16 till mormorkycklingen.. svårt.. får försöka fixa mig några MK-klasser i nån av städerna kanske, så kan jag unna mig det..

visst att motivera sig själv med nåt gott, men kyckling, det har jag inte använt som morot innan..

skulle ju kanske kunna försöka mig på det själv hemma.. har gjort det en gång tidigare och det blev ju inte så pjåkigt..

men först ska jag göra en Perfekt Start med mitt Mary Kay.. nån som har lust att hjälpa till? bjud hem några (3 el. 4) väninnor, testa lite spa och hudvård, en valfri gåva.. ganska enkelt för er, mer jobb för mig.. men nu jälkar ska jag ta tag i det här..

nu kallar jobbet igen, det andra jobbet alltså..

fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar