tisdag 7 februari 2012

poesi the GAS way

idag är idag, igår är igår,
i förrgår är i förrgår, i år är i år,
men här har du din morgondag,
en present till dig från jag.
gör nånting av den medan det går,
för imån har den blivit igår

av: GAS

lite tänkvärt ändå!! när den tagits ur sitt sammanhang

och för att jag är på lite givmilt humör idag bjuder jag på en bild..


eftersom jag bara är LITE givmild så blir det bara halva mig..
kan ha lite att göra med att fotografen suger BIG time,..
men det säger jag inte högt, vill ju liksom inte stöta mig med någon..

men nehe nu ska jag fortsätta med alla andra viktiga sysselsättningar jag har.. typ min enhörningsuppfödning, regnbågsfarm och annat rosa, glittrigt och fluffigt!

smile!! *glans, glans, blink blink*

fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar