lördag 25 februari 2012

melodifestivalen

låt 1: The girl - Charlotte Perrelli
uptempolåt..
rosa
glitter
jomen visst!!

hade detta varit tv4 hade vi nu haft reklam meeen svt kör med nästa låt direkt (<3 till svt)

låt 2: Allting blir bra igen - Opa!
hmmmnje..

reklam!! inte..

låt 3: Land of brokened dreams - Dynazty
jo
varför inte

här  tackar vi alla licensbetalare för att vi slipper bli avbrutna

låt 4: Don´t let me down - Lotta Engberg och Christer Sjöberg
engelska, varför??
men nja,
kanske ett halv okej, ett ej alltså
påminner som fan om nån annan låt.. återkommer när jag vet vilken jag tänker på


hmm, nu skulle jag snart vilja ha en liten kissepaus

låt 5: Goosebumps - Hanna Lindblad
uptempo
glitter
balettmovesen - varför?
men mjo okej då

reklam,jo visst en asaballakort en, men när blir det det på riktigt? popcorn och toabesök.

låt 6: Kyss mig - Axel Algmark
kyss mig - Axel Algmark (ingen upprepning, detta är en befallning!)
liten hellström med sotarmössa och moppemusch.. josefin smälter
wapapa bapapa were in love (kyss mig)

REKLAM! snart en nödsituation här



låt 7: Why start a fire - Lisa Misko, Miskovski, Miskowskij (ja ni fattar)
underbara Lisa Mi, Mi, Mi Lisa,,
men är melodifestivalen rätt forum för dig?

låt 8:  Amazing - Danny Saucedo (?)
lilla vännen, nu har du alldeles för mycket kläder på dig
lyssnörena hade gjort sig lika bra utan tyg emellan
låten helt okej, men lite missvisande..



I´m in love!!!

099 20206 !!
fast felet är när han går vidare.. då får inte låten spelas förens finalen.. och när han vunnit globen får den inte spelas förens eurovision va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar