tisdag 14 februari 2012

ALLA *********DAG

JAPP!
idag är det alla hjärtansdag.. i början av detta år verkade det ju lovande, att jag skulle ha nån att fira med.. men det gick ju som det gick,, haha..
dagen började jag asaballatidigt! åkte hemifrån vid fem i sex.. och den första levande människan jag ser (såg iofs inga döda heller, men den första människan) vem tror ni det är? just det. han.. (uttalas som en svordom haha)
nåväl dagen gick sketabra..
jag är nog egentligen bäst på allt.. jobbade i Hestra, på en förskola.. städade och lagade mat.. världshistoriens godaste KÖTTFÄRSSÅS och (fem miljoner kilo) SPAGETTI stod på menyn.. SLURP!!

åter till alla hjärtansdagsfirandet.. det tog vi,de fyra Jna, igår.. fast då blev det istället ALLA STJÄRTARSDAG.. god mat och allmänt bästkväll i övrigt.. mys.. själsindexen tankades på..

skrev ju ett par rader om lördagen..
när jag kom hem från hattpartykalaset var jag nog extremt snygg (som vanligt).. för det hittades idag ett par fina posebilder.. och eftersom jag vet att ni blev hädiskt sugna på att se dem lägger jag in en av dem.. en slags kärleksgåva från mig till er.. <3



härligt porrig blick jag har!!

nehe nu blire schlafen!! dröm om rosa moln och my little ponnies!!

fridens! (zzzzzzzzZZZZzzzzZzZZzzZzz)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar