söndag 12 augusti 2012

ska jag våga?

Våga:
*känna efter hur jag mår
* kolla mig i spegeln
* gå ut i köket och se efter hur vi lämnade allt 

Just nu i horisontellt läge mår jag helt ok, skakar jag på huvudet skramlar det bara lite, kyrkklockorna som ringt i snart en kvart stör mig inte nämnvärt..

Spegeln är väl nästa punkt på agendan då, känns som att mitt smink (som jag i vanlig ordning inte orkade tvätta bort) vandrat lite, rouge och foundation gick till kudden, ögonskuggan och maskaran begav sig neråt, till under och i ögonen.. Hade jag varit riktigt hårdrock hade jag bara tagit ett kort och lagt in här, men har en liten gnutta medmänsklighet och vill gärna att ni ska våga er in här i fortsättningen så ni får göra en mental bild..

Och sen köket, kommer ju ihåg att.det borde stå minst fyra glas där. Och så blev det en Cosmopolitanexplosion. Så jag har nog lite att göra                  sen. Just nu orkar jag inte ens ta tag i punkt ett och två som ligger mil före ta hand om mitt hem punkten..

Jag räknar till tio, sen ska jag gå upp och kolla läget
Ett, två, tre, fyra, fem, sex, sjuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar