tisdag 7 augusti 2012

.

känner mig som en katastrof, på alla håll och kanter
trött, trots massor av sömn
tusen halvtankar, inga jag orkar tänka fullt ut
en lilltå som somnar pga problem med njurarna
öm i facet pga massage mot problem med njurana (jobbarkompis som är ansiktszonterapeut)
kollat på en hel säsong sex and the city (mossig hjärna? jo tack!)
och nu...
sova? mhm, men det är ju inte det lättaste..
tankar vandrar, åt helt fel håll.. borde koncentrera mig på imorgon eftermiddag men icke,
det går inte ens om jag försöker anstränga mig..
försöker tvinga ram lite nervositet eller vad som helst men näe, tänker bara på hur orättvist livet är
inte ens detta inlägg har jag kunnat skriva utan att gå tillbaka i tiden och kolla gamla bilder, fan för facebook ibland, och andra sociala medier med bilder..
fan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar