måndag 6 augusti 2012

...

Hopplöst! Fan, jävla kräfta..
Cancer, varför finns den?
Finns humanare sätt att dö på om nån nu tvunget måste dö i förtid..
Längesen vi sågs, träffades inte jätteofta när du bodde häromkring heller, men det blev då och då..
Tack för att jag fick lära känna dig. Minns de många gångerna vi festade ihop,
provrörsförfesten hos mig,
Gången vi försökte rädda mitt nässpray som krossades, samma gång som jag sprayade glitter på både dig mig och hela huset, du tyckte det skar sig med din "lite svartare stil", tjocktröja och massa kajal..
När du och M slog världsrekord i att dricka flest rosapantern, och jag körde!
Du klädde bra i min gröna peruk!
Sov gott fina du!
Tack än en gång, för att du verkligen var du och ingen annan <3

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar: