fredag 17 augusti 2012

arbetslös idag

idag hade jag inget jobb inbokat.. men har ändå fått spendera snart 3 timmar i telefon, framför datorn och på sms för att planera upp närmaste framtiden på jobbfronten..
inte mindre än tio dagar blev bokade bara vips sådär!! pling plong i telefonen stup i ett under nån timma, sen var det en luirig bokning, fyra dagar, jag fick mail om dem men inte sms och på vikariebanken finns de inte med alls..
så det blev till att ringa min räddare i nöden, I, som gav mig lite mer jobb =) hon är guld värd.. sen ringa skolan som hade bokat mig, men där svarades det inte alls..

aja nästa vecka är iaf fullbokad nu, eller nån timma till hade ju inte varit helt fel men jobb varje dag utom onsdag då jag ska på möte det är ju inte så illa pinkat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar