onsdag 22 augusti 2012

i-landsproblem

Utan pohone i tre dagar försmäktar jag i denna värld..
Eller, telefonen har jag, och den är igång men jag jan inte ringa, smsa eller använda Internet förarens tidigast i morgon. Och mitt Internet till computern har mött samma öde, AVSTÄNGT! Så jag får leva the old fashion Way, nej! Det var inte bättre förr..
Bara en sån sak som att jag skriver detta idag, onsdag kl 9.00 och inte publicerar förrens vid 19.50 då jag äntligen fixat lite anslutning hos mutti, Säger ju inte lite, dessutom ska jag in bara nån timma bege mig till en skola jag aldrig varit på tidigare och kan inte kolla vägbeskrivning på hitta.se, det fick Anna göra åt mig, och förklara genom telefonen vart jag ska svänga och inte svänga.
Omständigt? Jo men visst !

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar