lördag 11 oktober 2014

Tampong, denna gång håller jag mig till ämnet, kanske

Sist skulle jag skriva om den här artikeln:
Skulle bara göra en liten jämförelse med 12 åringen i Norge som ska gifta sig, jag spårade ur lite, men i ett så viktigt ämne är det okej tycker jag..

Åter till zara larsson, läs hennes inlägg om den här bilden

Varför blir folk "horrified" över några cm bomullstråd? För att denna kvinnan just exakt i ögonblicket kortet togs inte kan ha sex? Hon måste ju 'dra ut proppen' först. 
Hur mycket naket ser vi inte ÖVERALLT HELA TIDEN? 
Att instagram dessutom tar bort hennes bild? Gaaah jag rasar!! Förstasidan i morgondagens KämpaboNyheter

BOENDE I KÄMPABO RASAR ÖVER BORTTAGEN TAMPONG

Jag vet inte vad jag ska skriva mer om detta, zara har liksom fått med allt det viktiga och djupa http://www.zaralarsson.se/2014/10/10/blir-forbannad/
Men var inte oroliga kag kommer nog nämna det igen! Om jag kommer på nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar