fredag 31 oktober 2014

Dumma papi!

Hade redovisning i skolan idag, vi hade kortast men utstrålade mest arbetsglädje så vi blev GODKÄNDA!! Whoopi doo svävade ut från campus på rosa glittrande moln! :D

Åkte till Anderstorp, gick in på Hemköp och köpte clementiner, när jag sätter mig i bilen kommer jag på att jag inte träffat fadern min sedan 11 oktober, så jag ringer honom för att berätta att det är på tiden att han börjar sakna sin enda dotter. 
Han berättar då att han har lunginflammation! Och eftersom han rosslat, hostat och låtit förfärlig i flera månader så måste han blivit extra dålig i måndags när han tillslut kollade upp det. 
Kag morrar lite på honom och frågar om han ätit nåt idag?
 Nej men jag tänkte ta en macka sen.
 ICKE! Svarar jag bestämt, och tar vägen inom Ica för att köpa nåt. Nåt är tacos så det blev typiskt svenskt fredagsmys med taco och doobidoo!! 


Dumma papi som är så gubbigt envis!! Enda positiva är att han hade så svårt att andas i lördags så han slutade röka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar