måndag 11 november 2013

Teknikens under!,

Teknik och Josefin Jonsson, när ska vi kunna samarbeta?
Eller åtminstone kanske försöka jobba mot samma mål?
Kanske en liten sekund någonsin i våra liv ta ett nanosteg mot försoning?

Ja! Pinsammaste någonsin!, första inlämningsuppgifter på denna utbildningen lyckades jag skicka inte, om man säger så.. Och inte bara oskickade jag den, jag typ raderade eller i alla fall slarvade bort den RADIKALT tur jag hade papper och penna till hands i första skedet så jag bara behövde renskriva på IPaden, när jag ändå höll på ändrade jag i referenstekniken som jag ju kom på att jag gjort fel på. Lite fusk kanske men ja, efter ett supermegaakut stressanfall är jag nästan värd den lilla ändringen till min fördel. tack bästa H för lån av böckerna och för att du ställde upp som mental stressnedlugnare! Bästa du! 
Nu blir det sängen för Jonsson imorgon väntar earlyworkingtime och stall och grejer. Behövs frisk luft och sånt när första dagen u veckan får läggas åt sånt där annat krafs.

Adios! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar