onsdag 13 november 2013

Dragon dictation

Testar en ny app, som vanligt, laddar ner som en galning men jag raderar lika många nästan. 
Eeee, eeeehmmm hmm äääää ööööö och eller ska man inte säga så mycket som jag gör har jag lärt mig och det kommer bli ännu tydligare när jag spelar in. den översätter i alla fall det jag säger till text, kan väl vara bra när jag skriver skolarbeten, tror jag kommer få prata ganska långsamt för att den ska hinna med att höra vad jag säger. kan nog vara så att den inte riktigt kan Josefinska. Josefinska ska jag kanske inte använda, varken här eller i skolarbeten?


Hmmm. Vet inte om jag tycken appen skötte sig så bra, ovanstående text är redigerad ganska mycket, tillsatte skiljetecken och rättade ganska mycket i största allmänhet, orginal texten ser ni nedan..


Testar en ny app som vanligt ladda ner som en galning vad raderar jag lika många nästan en igen eller ska man inte säger så mycket här lät mig och det kommer bli ännu tidigare när jag spelar in att den i alla fall inte spelar India säger och sätt rätta till text kan väl ha när skrivit skolarbeten inte att vi kan spara dock tror jag att jag får pratiga ska långsamt att jag ska hinna med vad jag kan nog vara så att den inte riktigt kan Josefin ska Josefin ska hej kanske heller inte tog jag borde använda med handskar sättet rikssvenska


Inte helt samma text, vad jag ursprungligen sa kommer jag inte riktigt ihåg.. Blir nog inte någon spara app, enda användningsområden jag kommer på är om jag ska skicka krypterade mail till någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar