tisdag 12 november 2013

Buzzador!!


Vet inte om jag skrivit om detta innan men upprepning är bra!!
Jag är med på en sida som heter buzzador, där får jag hemskickat prover av olika slag, sist var det airfresh doftljus och denna gången fick jag balsam från dove
Ett stort schampo och ett stort balsam till mig själv och sedan 20 stycken små balsam att dela ut till vänner och bekanta, någon som vill ha? Bara säg till..
Någon som vill bli buzzador? Enkelt, gratis och kul. Man väljer själv vilka av kampanjerna man vill vara med u, vissa kostar, då är det någon sak man får köpa rejält rabatterat, nu sist var det en sån där "vakna naturligt till solsken-väckarklocka". 
Jag har bara positivt att säga om detta, vill ki själva bli buzzadorer så gå in på buzzador.se, skriv i att jag, josserjos eller josefinjohnnson@hotmail.com, har bjudit in er och fyll i era intresseområden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar