lördag 23 november 2013

Kylskåp, både till vighet och kroppstemperatur

Varför är det mycket lättare att åka till stallet med huvudvärk än att sätta sig och plugga med huvudvärk? 
Fast idag hade jag inte ont i huvudet när jag åkte till stallet men nu när det är pluggtime då smäller den till.

Red ut med Fille för första gången idag, jag på Fille och M på Idun. Gick kanon bra, är ,äkta imponerad att en häst som stått i över ett halvår inte gjorde något bus alls, och inte blev han rädd för skogsarbetare med motorsågar heller. Stolt! Det var bara jag som hade lite problem, orkade inte fixa stiglädrena, A som ridit sist, hon är visserligen nästan lika lång som jag men ganska mycket smidigare, kände mig som en jockey trots att jag bara hade typ hoppläder. 
Nehe det här kylskåpet kanske ska ta sig en dusch innan hon sätter fart med skolarbetet. 

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar