måndag 11 juni 2012

tar ju ett tag innan fröken Jonsson vaknar

Klockan ringde vid halv sex som den gör varje vardagsmorgon, men Josefin är 100% säker på att det är söndag.. Inte fören fram mot halv sju-sju kopplar det att det ju är måndag..

Tur jag började nio idag..

Hann med en himlans massa innan jag åkte, dock blev det halvbra alltihop..

Ringde vårdcentralen: "slå in ditt fullständiga telefonnummer och avsluta med fyrkant"

Josefin slår in 871014[...]

Datorrösten: vi ringer upp dig på nummer 8710[...] vid kvart i elva idag

Josefin (högt och ljudligt) HELVETE!!

Datorrösten: vill du ändra

[...]

Jag ändrade, de ringde upp, ska dit på onsdag.

Kom till jobbet cirkus 20 ( tjugo!!!) minuter för tidigt. Yey, hade nog fått för mig att Hestra låg typ hundra mil bort.. Nåväl, jag kunde ju glida runt lite en stund innan allvaret tog vid..

Nu är det rast i tio minuter till innan jag ska jobba mina cirka 4 sista timmar..

Men imorgon blir det kortdag!!


Fridens


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar