lördag 30 juni 2012

sjuuuk


naaating to do, sjuk och miserabel.. så jag gör som tusen andra, en lista, den är hämtad härifrån:


Vilken svordom använder du mest?
- hmm, vet inte, blir mest hittepåsvordommar eftersom det inte passar sig att svära på mitt jobb

Äger du en iPod?
- nix.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- 05.30 på vardagar, fast går upp efter mååånga snoozningar

Hur många resväskor äger du?
- två.. båda är sönder..

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
- beror på vilket humör jag är på.

När var senast någon stötte på dig?
- vet inte, har ju oförmågan att förstå när sånt händer.

Vad åt du till middag senast?
- kött, quinoa, sås, sallad..

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- ja.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
- 0371.

Är du blyg inför det motsatta könet?
- nja, oftast inte.

Vilken film kan du alla replikerna till?
- Stinsen brinner.

Pratar du några andra språk?
- Engelska, lite teckenspråk, på fyllan tror jag mig reda ut tyska och de nordiska språken

Diskar du din egen disk?
- till slut ja

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- nja, är ju ingen dejtkultur vi har i sverige så jag vet inte

Vad har du med dig in på bion?
-pop corn, dricka.

Har du en blogg?
- typ ja

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Humor och respekt (kanske inte är ett personlighetsdrag men ändå).

När sov du senast på golvet?
- kommer inte ihåg, men på marken sov jag senast idag, 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- beror på dagsformen/veckoformen, ibland räcker det med 6-7 timmar ibland krävs betydligt mer.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- JA! fast det är olika beroende på vart det är skrivet, en blogg är inte lika viktigt som en roman eller tidningsartikel, kortare texter typ statusuppdateringar på FB borde varje vuxen människa reda ut att få korrekt, men ICKE särskrivningar och oförmågan att skilja på de och dem är mer vanlig än korrekt svenska, IG i svenska till 75% av svenskafolket

Vad var det senaste du åt?
- melon och glass, fast det åkte upp igen så det är nog ogiltigt, då blir det macka.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- NEJ! 

Tycker du om att krama folk?
- det är skillnad på folk och folk

Äger du en digitalkamera?
- nej, jag äger två.

Vad är du allergisk mot?
- katt, hund, häst, ko, gräspollen, husdamm, kvalster, timotej och enligt läkaren har jag inte någon födoämnesallergi men reagerar nästan alltid på kiwi, ananas, kaviar och ibland på apelsinjuicekoncentrat och omogna bananer..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- ingen aning, Josafa om jag dessutom varit född i Afrika.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar