lördag 2 juni 2012

orkar inte med mig idag!!

Har tagit semester från mig själv så pappa får vara barnvakt..

Vaknade i morse och hade ONT  i ryggen, fick rulla mig ur sängen,

Har inte känns mig bakis alls, men allt annat har krånglat.. Fick för mig att jag har fått borrelia eftersom jag har ett konstigt rött märke på benet (som jag kom på att jag inte hade i söndagskväll så efter då har det kommit)

Vad gör då Josefin Jonsson när hon får en släng av hypokondri? Jo hon googlar, smart? Nae inte alls för fem öre..

Får väl kanske bege mig till farbror doktorn nån dag och kolla upp alla hundra fel jag ådragit mig..

"det är åldersrelaterat" var pappsen dom.. Säger läkaren samma sak så vill jag inte vara med, då gör jag slut


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar