söndag 2 juni 2013

Söndag nästan slut

Begav mig ut till cirkusen på förmiddagen, där möttes jag av två glada hundar, en Cadillac och en massa tält men ingen moder jord eller kentagent.. Inget förvånar mig där ute längre. Den ena av hundarna hade dessutom skaffat sig ett 2cm långt sår i pannan, vad som hänt är det bara hon själv som vet och hon var väldigt förtegen ville kanske bara leka sparbössa, några väsentliga delar skadades iaf inte.
Det blev också lite solande och grillande, isterband med stuvade grönsaker och makaroner.
Hann med en promenad som avslutades med ett halvt körsbärsträd över vägen. Kusin och hans far fixade bort det så jag kunde ta mig hem, snälla grabbar det där. Innan hemfärd passade vi på att äta lite av världens godaste cheesecake också..
En riktigt händelserik dag om jag jämför med gårdagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar