tisdag 11 juni 2013

M

M - MAMMA!!
Det hjälper inte att jag är inne på mitt tjugosjätte år, jag tror fortfarande att mamma har svar på allt ogooglebart.. Just nu, min hand! Eksemet är värre än nånsin och hur noga jag än smörjer och packar in så blir det bara mer och mer. Just exakt nu vill jag bara skrika och gråta och be mamma ta bort det onda som sen igår vandrat över till ytterligare ett finger och ännu mer ner i handflatan. Vänster börjar också fåpåhälsning men det har jag hittills (peppar peppar) kunnat mota bort med starksalvan..
- Mamma, ta bort det
- Jag kan inte
- Men du är ju min mamma
- men inte ens läkarna vet ju vad det är.
- Meeh...

Varning för starka bilder, de är för min egen skull, ska skriva ut dem till nästa läkarbesök ifall att det skulle råkat lägga sig tills dess..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar