måndag 16 september 2013

Variation

Livet, ibland är det full fart och ibland är det lugnt.
Just nu har det blivit en helomvändning i mitt lilla liv. Från hyfsat lugnt till fullspäckat schema, men vet ni vad I LIKE IT . Känns inte övermäktigt utan bra. Behövde en spark där bak tror jag.
Har precis tagit beslutet att starta upp min Mary Kay-verksamhet igen!
Yes!
På måndag blir det ansiktsmask och myspys med både konsulter och gäster, har redan fått med mig en som ska följa med. Så kul, testa lite av de nya produkterna som jag själv inte hunnit bekanta mig med än. Och dessutom tror jag hon får en gåva med för att hon följde med. So Nicke, gratis är gott!
Nu är jag superpeppad på att boka klasser, yey, behöver både bli mer social och få lite klirr i kassan!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar