tisdag 10 september 2013

Gaaah

Tele2människa: vill du ja kvar ditt gamla nummer eller vill du ha ett nytt?
Jag: jag vill ha mitt gamla!

Väntan
Väntan
Flera veckor passerar

Posten: du kan nu hämta din nya telefon på hemköp

Jag: nytt nummer vad i helv...
Knapp knapp knapp,  0772252525
Jag: jag har fått hem min nya telefon och simkort, jag ville ha kvar mitt gamla nummer men det har jag inte.
Tele2människa: jaha, men då får du ringa tre och kräva att få bli delägare, sedan avskedar du alla anställda och kokar soppa på deras Blod samtidigt som du läser bibeln baklänges och hoppar på ett ben. När du gjort det ringer du upp oss så att adoptionen av Francis kan överskrivas på dig sedan får du dras med honom r e s t e n   a v   d i t t   l i v . . . Sen är ditt gamla nummer på din nya telefon

Typ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar