tisdag 1 maj 2012

smidigt Jonsson!

För att jag ska ta mig upp på morgonen när jag ska till jobbet så har jag cirkus fem alarm på två olika telefoner, färdig inställt att ringa måndag-fredag.

Gött! I morse 05.45! När jag nog skulle kunna klassas som komapatient..

Speciellt när ena telefonen bestämt sig för att sova i köket istället för i sovrummet..


Annars då?

Jo, tackar som frågar. Jobbade igår, åkte hem till moderjord och solade (läs brände) mig lite.. Började fundera och peppa lite inför kvällens Siggespremiär, slängde iväg ett par sms om det till the partycrew men ingen var intresserad så jag tog det piano och stängde av peppen. Det skulle jag inte ha gjort för framemot eftermiddagen, nästan redan kvällen började telefonstackarn få jobba på högvarv! Plötsligt hade jag fixat både skjuts och förfest!

Sedan var det bara att köra på! Misshandlade mina stackars fötter för fjärde gången denna långhelg

Hörde dem viska om uppsägning innan så det får nog bli fotbad idag och hädanefter ska jag inte gå på något som inte är mjukare än moln..

Nåväl, nu får jag väl ta tag i att städa och diska bort allt bevismaterial!


Hur det var på logen?

Jo det var trevligt! De jag inte ville träffa var de första jag sprang på(så klart) men jag betedde mig vuxet och moget, jag tittade diskret åt ett annat håll, och ni vet ju att diskret är mitt mellannamn, speciellt under alkoholpåverkan, så de märkte nog inget..

Min date såg jag inte skymten av på hela kvällen.

Men det var massa bra folk där med, helt klart en bra kväll (oj, nu protesterar fötterna, får väll försoningsköpa ett par finskor till dem imorgon)

Hustomen hade fyllt på vattenglasen och denna gång även stängt dörren, det tar sig!!

Fridens!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar