måndag 14 maj 2012

får jag lov (att beklaga mig)

Ha, varför ber jag om lov för? Jag klagar väl hur mycket jag vill,!

Jobb idag 10.45-14.45 bara där MEF sånna skittider så blir jag ju lite sur..

Har jag fått någon information sedan innan? Ja, att jag ska ha tre lektioner, en med fyran, en med femman och en med sexan!

Då ligger det ju naturligtvis en bra planering när jag kommer dit? NIX! Så på en kvart fick jag leta upp nycklar, hitta till gympasalen kolla vilka tider lektionerna skulle vara och planera vad jag skulle hitta på med klassen , tre olika klasser jag aldrig träffat förut.

Yey!

Lycka!

Gladsmurfen dansar tango med lyckosmurfen!

Nåväl, det blev brännboll och stafett med första klassen, en fruktansvärt snäll klass faktiskt. Nu när de andra har lunch har jag sysselsatt mig med att planera dr två andra lektionerna samtidigt som jag intagit min lunch, en banan!

Så mina två timmar dötid innan kvällsmötet kommer jag använda till att leta mat..


Hoppas era dagar börjat bättre, och att min blir bättre !

Fridens


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar