lördag 10 mars 2012

am I back?

är jag tillbaka där jag hoppade av??
hmm känns nästan så.. har en helt oplanerad lördagkväll.. men känner ingen panik, som jag hade känt för bara nån vecka sen.. idag känner jag bara en sak, SKÖNT!
myser runt lite i mina mjukisbyxor, (som jag ägnat allt för lite tid åt.. sorry. I´ll make it up to you!!)
jag kollar inte på melodifestivalen.. Axel gick inte vidare så jag tjurar fortfarande.. jag lyssnar på lasse och bara är..
ut på nattpromenad sen.. riktigt trevligt brukar det ju vara.. för min del kunde det gärna r'knats som natt redan nu, men det gjorde det ju visst inte.. morr 

mammsen ringde nyss.. katten kan visst inte heta Wilda.. hon ska heta Milda, för hon är så lugn.. fem sekunder efter hon sagt det ropar kentagent att hon ska komma till toan.. då sitter Milda uppepå deras handdukar som hänger på handdukstorken.. Mild var det ja.. haha får nog bli Wilda ialla fall.. 

fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar