tisdag 20 mars 2012

ggggggggggggggggggggggggggggg

Gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg?


=massa g [massa ge] = massage, eller mashas [Ma ch aa s] som det numer uttalas..

Jag var på det idag..

Asnice, men också as onice.. Fick ju reda på vad som orsakar min onda rygg = bra.. Hur det ska behandlas = inte bra, aj!

Amputera är nog bästa lösningen tror jag.. = också aj iofs


Nu ligger jag iaf på, ja PÅ, en kylpåse, brrrr, fem minuter till, sen ska jag kasta bort den och ligga blickstilla hela natten, sådär enkelt för en elvisp.. Ska installera ett skruvstäd i sängen kanske, brukar ju typ ha för vana (ovana) att i sömnen brottas med lejon eller nåt.. Är väl inte direkt prinsessan på ärten eller snövit eller nån annan jäkla stillasovande prinsessa..

Bara så ni vet liksom..

Nu blir det snart sovning. Imorgon blir det jobb + jobb och hälsa nya jobbet och sen kalas!! Grattis!!


Fridens..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar