måndag 19 mars 2012



19 Mars idag! Josefindagen med andra ord!!!
hur har ni firat detta??
med pompa och ståt givetvis, men hur? skriv ett par A-4 sidor och berätta!! (radavstånd: 1,0. textstorlek: 12, stil: Times new roman)

själv tänkte jag ha sovmorgon men det gick sådär..
istället gick jag upp, tog mig ett bad i getmjölk, undertiden min betjänt lagade frukost till mig..
eftersom det bästa som finns är att äta och bada samtidigt fick jag sedan frukosten serverad i badkaret (jacuzzin, men vill ju inte skryta)..
efter jag gjort mig i ordning tog jag mig en tur i limousinen för att titta på omgivningarna.
lunchen åt jag på Drottningholm med fina vänner, så mysigt med bebisar, Estelle är så mycket sötare i verkligheten.. och Silvia, eller Sillen som vi närstående kallar henne för, var riktigt i sitt esse, längesen jag skrattade så mycket..
men nu gott folk ska jag iväg till Lyckås förskola då de idag behövde min experthjälp..

Cíao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar