torsdag 11 februari 2016

Flexibel

Gick i vanlig ordning upp lite för sent. 
När jag står och fixar frukost får jag ett sms om att någon (mystisk och hemlig) har ringt mig. Det är ju så på landet att vi inte har någon teckning i kök och badrum. 
Denna någon visade sig efter ett besök på hitta.se vara läraren i klassen jag jobbar i. Hen är hemma och vabbar, och frågar om jag kan ta hennes lektioner. 
Ajjemen säger jag, spela spel och ha lärande lek i förskoleklassen borde jag ju reda ut? 
Efter rasten kommer femmans lärare och hämtar mig, "Du ska ha musik" 
VVAAAAA? 

Ringer i panik till kollegan 
SKA JAG HA MUSIK I FEMMAN ?!????!!!!

Oj, ja förlåt, visa High School Musical

Smidigt tänker jag, går bort till FEMMORNA och möts av:

HJÄÄÄÄÄLP, ville sakta smälta bort som en snögubbe i augusti men ⚡️ (snilleblixt) klubbenrummet!! 

Tjoho!! 
Gabriella och Troy, har aldrig förr varit så glad att se er!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar