torsdag 4 december 2014

Evys logik

Åh! En skärbräda, där man ska hantera mat, där vill jag ligga!!
Undrar om hon menade allvar de andra fyra gångerna (bara ikväll) som hon skrek på mig och tog mig för hårt i nackskinnet?? Näe och de där vinglasen som stod där var hon väl ändå inte så rädd om? Hon har ju så många, eller hade, jag brukar ju råka riva ner bara några stycken varje vecka. Och detta var första för denna veckan. Hennes ljusstakstomte i sovrumsfönstret räknas inte trots att det är omöjligt att hitta reservlampor till den. 
Hon får väl skylla sig själv? 
Vara lite mer tydlig !!

Här uppifrån ser jag ju precis perfekt alla julklappar hon slår in..
Undrar vad de där willbertssonarna ska få? Svårt att gissa vad tycker ni?? 
Himla massa pakethållaren har hon gjort åt i alla fall!

// S*Medalbys Éowyn 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar