söndag 30 mars 2014

Suck

Igår hade jag pluggdag hemma hos min moder (satt i solen och låste hela dagen). Lagom till att jag kommit dit får jag telefonsamtal och frågan om att följa med till smålänningen. Eftersom jag precis tagit mig till obygden. Så sa jag att inte kunde. "men vi kan ta det imorgon om du vill" blev följdfrågan jag fick. "ja visst, absolut" svarade jag då.
Då måste jag säga att jag blir lite trött när jag IDAG får sms om att hen var där igår och inte alls vill dit idag.
Inte för att jag känner att jag vill åka dit, eller det kan jag ju göra själv, men hade jag bara fått reda på detta igår hade jag ju planerat efter det,
Jag kunde.stannat hos mamma inatt och njutit av solen en dag till
Jag kunde kollat om Idunn var ledig så jag kunde tagit stallet idag
Jag kunde gjort vad som helst eller ingenting, men jag hade inte kännt mig tvungen att vara hemma runt 11-12 tiden idag.
Morr!

1 kommentar: