lördag 15 mars 2014

Matblogg

Tar mig tid och skämmer bort mig själv en smula. (jag lagar ordentlig mat till mig själv som inte genererar några matlådor.)
Fast jag glömde grönsakerna, jag vet, hade faktiskt tänkt ha ugnsrostade grönsaker till men kom på dem när kroketterna nästan var färdiga.
kände att jag var värd lite lyx efter en lite för jobbig dag. Var i stallet, gosade extra mycket med Fillemundus, ifall att det var sista gången jag träffade honom. Stackarn, får gå där standby tills vi hittar någon ersättare.
Efter stallet var det dags för partylite-party. Alldeles lagom till fikat ringer pappsen och meddelar att L gått bort. Jobbigt, även om det var väntat så var hon alldeles för ung.
Så när jag kom hem diskade jag, lyxåt och ligger nu nerbäddad framför romantisk komedi och dricker te. Imorgon tar jag tag i livet (hemmet) igen.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar