onsdag 16 oktober 2013

Ojdå!!

Jag håller på och gör allergipricktest på ryggen, fick prickarna ditklistrade i måndags. Idag kl. Nio skulle lapparna dras bort och linjerna fyllas i, de syntes jättebra då så vi tänkte att det är ju onödigt att fylla i nåt som redan syns. Nu när jag skulle lägga mig såg jag att de försvunnit nästan helt.
Shit! Du lär ju hinna försvinna en hel del innan jag kommit dit imorgon.. Men vad ska jag göra? Kan ju inte fylla i dem själv.
Aja, får la göra om alltihop kanske kom nämligen på att jag käkat allergimedicin under tiden. Ja ganska självklart att man inte ska göra det men om man inte säger till Josefin Jonsson sånna saker så tar det tid (oftast alldeles för lång tid) för henne att koppla det själv.
Koko, koko, boll i låda, koko
Ni vet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar