fredag 22 mars 2013

Irritation!

Min kära moder fyllde igår en herrans massa år, och jag som alltid (*host*) är ute i god tid köpte present redan i januari.. "springer" man på den ultimata presenten på tradera så går det ju inte strunta.i den..
MEN! Vart fan har jag lagt dem?
Vet att jag la det på köksbordet när jag fått.hem det men moder jord kom på besök dagen efter och då la jag undan det, antagligen på ett.mycket klurigt ställe för puts väck är det nu.
Sedan gömningen har jag dessutom möblerat om och rensat.lådor osv. Inte.den bästa kombinationen.
Jag har.letat och letat
Överallt och ingenstans..
Hittade massa annat försvunnet:
* kisses kam
* julgardinerna (som jag inte.hittade i julas)
* min gamla IPhone som jag också letat efter
Känns ju dock som att moderkakan inte skulle uppskatta dessa saker istället..
Det återstår väl bara att.leta.lite.till och sedan lite till igen.. Morr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar