torsdag 8 november 2012

lite uppenbart?

vet inte hur många statusuppdateringar som idag på något vis upplyst mig om vilken dag det är i morgon, hur lång tid det är till helgen osv. men ingen, INGEN!, uppmärksammar stackars onsdagen som tydligen gick helt obemärkt förbi..

"igår var det onsdag"

visar väl lika tydligt som

"imorgon är det fredag"

att det idag är torsdag

nåväl, inget att gnälla över, eller jo, men ska göra det muntligt istället, så bara jag och min katt hör (hmm, gamla tanter som sitter ensamma och pratar med sin katt, när blev de 25 bast? och ännu viktigare, när blev de jag?)

men eftersom alla ska påpeka vilken dag det snart är så antar jag att de har planer för helgen, det har jag också, inte, eller en liten plan har jag, att överleva den.. så jag och mina blommor kan ha vattningsceremoni på måndag för att fira att ingen av oss trillat av pinn..

nej men på riktigt, eftersom jag snart överlevt en hel vecka med syrebrist och inte får komma till astmasköterskan förrens om ytterligare två veckor så kommer jag antagligen inte springa så många maraton denna helgen, men ett och annat film eller serie-maraton borde jag klara av, blanda det med popcorn och ananas (ananas=veckans överdosering) så ska ni se att jag blir löcklig.. haha

wanna join??

eller iaf ge tips på bra filmer och serier??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar