lördag 8 september 2012

punkt!

det stavas PUN K T!
inte pungt som många tror..
egentligen inte det jag slkulle skriva om, men när jag ändå är inne på det spåret vill jag tillägga att det heter förkyld och förkylning inte förskyldning eller hur det nu är alla (en överdrift) skriver..

åter till punkt,
punktform, lördag, lördagen i punktform:

morgon//förmiddag
*vakna okristligt tidigt
*baka bröd
*bjuda fina på frukost
*ringa viktiga samtal
*slösa massa pengar (eller investerar, i mig själv)
*bilfärd till världens ende
*beskåda husbygge, mina fina ska flytta hemifrån
*skogspromenad med intervall jogging
*träffat nya tuppen i hönsgården, robban träffade den andra, med hagelbössan
*bilfärd heeeela vägen hem

nu
*reeelaxxa
*laga mat
*duscha
*äta mat
*göra mig iordning

sen/ikväll
*vin
*90-årsfest!!


fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar