måndag 16 juli 2012

sådan där måndag

ny vecka då ja.. just nu är jag fixerad vid veckonummer,,  vecka 29 är det nu.. trevligt trevligt, vecka två på sommaröppet med andra ord, nya kollegor och ny(gamla) barn, har haft de flesta tidigare på andra ställen.

denna vecka delar jag med glädje matansvaret med iaf en annan, så imorgon blir det korvstroganoffffff, något jag gillar att äta men inte kan göra själv.. så det är ju quite nice..

modern min har flytt landet, fastlandet alltså, en veckas segling med morbror och kusiner. tänk vad hon kommer att sakna mig när hon omges av läskiga släktingar så länge..

dagen har i övrigt bestått av hotdinnerdate med coldafterrätt.. detta kryddades med tjatter och fågeltämjning, en helt vanlig måndag med andra ord..

fridens

1 kommentar:

  1. toppen! jag slår en pling någon gång när vi är nere.

    SvaraRadera