onsdag 21 oktober 2015

Multipel personlighetskluvning?

Idag!!
Dagen var lite si och så, dubbelbokad vikarie och bara två personal efter lunch (har iofs en alldeles superduktig vfu-elev, men hon räknas ju inte som personal egentligen) 
Eftersom kidsen varit inne hela förmiddagen var det bara ut ut ut när hi ätit färdigt. 
För att göra lång utevistelse lite mer händelserik (och för att kollegan hade cowboyhatten på sig) letade jag fram indianfjädrar och så tog vi mellanmålet runt lägerelden i skogen. Barnen inspirerades och efter att jag letat fram ansiktspennorna och målat lite på dem så lekte vi indianer! 


Imorgon har vi lovat barnen maskerad så jag har letar kläder och provflätat mitt hår. 


Inte så pjåkigt va? 

Katteri fick ställa upp och vara herr Nilsson 

Sov gott nu! Så ska jag ladda för att en gång för alla bevisa vem som är den riktiga Pippi!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar