fredag 30 januari 2015

Pluggdag...

Läraren är i fjällen så lektionen blev inställd
Kan man ju tycka vad man vill om
Men för mig var det rätt bra eftersom jag behöver all pluggtid jag kan få. 😊
Gick upp vid niotiden, bryggde kaffe och tog fram böckerna.
För det första är det de viktigaste böckerna jag inte fått från biblan än
För det andra KAN FOLK SLUTA FÅ MIG ATT MÅ DÅLIGT?? JAG KAN INTE KONCENTRERA MIG DÅ!!
Det blir som i höstas igen, så fort det är lugnt eller jag ska göra nåt tråkigt (plugga typ) så börjar tankarna flyga och jag får panikångest
Vill inte lämna ut några personer så skriver FOLK, kan folk sluta göra mig besviken? Har sån jävla god lust att klippa alla band till allt och alla och flytta dit ingen kan hitta mig, dit ingen kan nå mig, dit ingen kan svika mig. 
Men som den hyfsat sociala människa kag ändå är vet jag att jag kommer träffa nya puckon, förlåt jag menar människor , som kommer behandla mig likadant, det är väl så min lott i livet ser ut? Hur länge orkar man med det? 

Usch förlåt, lip och gnäll inlägg, men ibland behöver jag bara få kräkas av mig lite. Sen varför jag publicerar? Det vet jag inte, för att det nästan känns som att jag orkat ta tag i att prata med någon om det. 

Word!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar