måndag 24 november 2014

Morr

Gårdagen var helt katastrof, varför gick jag ens ur sängen?
Ur sängen tog jag mig i alla fall. Eftersom lördagens pepparkaksdeg gick åt fanders gjorde jag ett nytt försök. Gick sådär. Men efter extra överdosering sirap så ser degen faktiskt ut att ha helt normal kakdegskonsistens.
Åkte till stallet, fröken Embla och jag kom inte överens en på en tredjedel av rundan.
Resten av dagen var allmänt pissig.. Framemot kvällen tog jag tag i att vara lite kreativ i alla fall. Började med att montera isär wilmas säng, slipade och grundmålade första strykningen.
Efter det försökte jag mig på att göra en svävande kopp

Måste säga att jag lyckades riktigt bra!
Skönt med nåt som fungerar.

Dagen idag började bra, efter lunch blev jag sjukttrött men jag höll mig vaken minsann! Finns inte mycket tid till att slumra på en småbarns avdelning..
Slutade sent, kom hem runt 17.45 kollade in resultatet på salstentan jag gjorde för nån vecka sen
Gick bajs! Omtenta på den. Jippie!!
Ringde mamma och spydde lite galla sen duschade jag min stackars katt, klippte henne lite med. Nu ser hon säkert riktigt fördärvlig ut. Återstår att se när hon torkat. Förlåt Evy Jonsson hoppas du tycker om min litegrann om en stund
Nu har jag parkerat mig i soffan för att kolla på historieätarna sedan blir det tidigt i säng för en lite bättre dag imorgon. Börjar den dagen med tandläkarbesök!! Jättestrålande att tröstdricka julmust just idag??

Nu är detta gnäll-tyck-synd-om-mig-inlägget slut! 
Imorgon är en annan dag!! 
Godnatt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar